niedziela, 27 lutego 2011

Hawken Investarm Kit - część 1

Ponieważ zgodnie z Ustawą o broni i amunicji z 21 maja 1999r. z późniejszymi zmianami, na zakup broni sprzed 1850 r. oraz replik tych broni nie jest wymagane zezwolenie, postanowiłem sobie zrobić prezent i przed Gwiazdką zamówiłem zestaw CP do składania:
Hawken Investarm Kit
kal. 45, skok 1:48, długość całkowita 114cm, masa ~3,7kg

Szukałem czegoś z ładnym drewnem i udało się... łoże z orzecha ma piękny kolor i usłojenie.

Niestety od Świąt nie miałem za wiele czasu na zabawę i dopiero ostatnio udało mi się na nią poświęcić parę godzin.

Tak wyglądał zestaw po rozpakowaniu paczki



























Wszystkie elementy wyjęte z pudełka















mosiężne okucia




























śruby i sprężynki















zamek i spust z przyśpiesznikiem




























lufa z kominkiem















oznaczenia lufy




























przyrządy celownicze















łoże z orzecha













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz